Google Play Store'da internetiniz olduğu halde "Bağlantı Yok.Tekrar Dene" hatası mı alıyorsunuz ?
Bu hatanın birkaç farklı sebebi olabilir.Konumuzda bu hatayı çözmek için birkaç çözüm yolu bulabilirsiniz.
Google Play Store Bağlantı Yok Hatası Nasıl Çözülür ?
1-) İnternete Bağlı Olduğunuzdan Emin Olun.
- İnternet bağlantınız olduğundan emin olmak için başka bir telefondan veya cihazdan wifi ye bağlanmayı deneyebillirsiniz.
2-) Cihazınızın Tarih ve Saatini Otomatik Olarak Ayarlayın.
- Tarih ve saat çok önemli gibi görünmese de cihazınızın bu tip sorunlarla karşılaşmasına sebep olabilir.Bu yüzden cihazınızın tarih ve saatinin doğru olduğundan emin olun.
- Tarih ve Saati otomatik olarak ayarlamak için ; Cihazınızın Ayarlar > Tarih ve Saat kısmına girerek Otomatik Tarih ve Saat seçeneğini aktif hale getirin.
3-) Google Play Verilerini Temizleyin ve Güncellemeleri Kaldırın.
- Telefonunuzun Ayarlar > Uygulamalar kısmına girerek Google Play Store'u bulun ve tıklayın.
- Açılan ekranda Durmaya Zorla seçeneğini seçtikten sonra Verileri Temizle ve Önbelleği Temizle diyerek uygulama verilerini temizleyin.
- Aynı ekranda Güncellemeleri Kaldır butonunu göreceksiniz.Bu butona tıklayarak güncellemeleri kaldırın ve cihazınızı yeniden başlatın.
0 Yorumlar